Lap-FölDI 2 - Online hírek és érdekességek

Üdvözlöm a Kedves Olvasót! Lap-Föld az online média apró szegmense, ahol Önöket tájékoztatjuk a mindennapokról- hírek, tudósítások, érdekességek, és sok egyéb... fókuszban szűkebb pátriámmal- Tapolcával. Dancs István

A dm segít odafigyelni a részletekre

A dm drogerie markt egy egyedülálló újítással gazdagította szolgáltatásainak számát: nagyítóval felszerelt bevásárlókocsikkal várja a látogatókat. Az átállás 251 üzletet érint, ahol minden kocsira rákerül a termékek címkéinek olvasását megkönnyítő lencse. A dm ezzel a lépéssel az élen jár, hiszen ő az első olyan kereskedelmi vállalat Magyarországon, amely ilyen módon is hozzájárul a tudatos vásárláshoz.

img2.jpg

Aki rosszul lát, vagy otthon felejtette szemüvegét, az a vásárlás során nehézségekbe ütközhet. Az összetevők és a csomagoláson található egyéb információk betűi gyakran olyan kicsik, hogy még szabad szemmel is nehezen olvashatóak. Azért hogy a dm minden vásárlójának biztosítani tudja a termékeken szereplő leírások pontos elolvasását, a vállalat olvasónagyítóval szerelteti fel a bevásárlókocsikat. Február elejére minden bevásárlókocsival rendelkező üzletükben megtalálható lesz az újdonság, ezzel megkönnyítve a termékről való információszerzést.

A vásárlók egyre nagyobb figyelmet fordítanak az összetevőkre

Tanulmányok szerint a vásárlók egyre tudatosabban vásárolnak, egyre jobban odafigyelnek az összetevőkre, szeretnék tudni, hogy pontosan mit rejt a csomagolás. Különösen az ételallergiások és a laktóz-érzékenyek számára fontosak az „apróbetűk”.

„Folyamatosan új lehetőségek után kutatva szolgáljuk ki vásárlóink igényeit annak érdekében, hogy minél kellemesebben és hasznosabban teljen a nálunk eltöltött idő. A versenytársakhoz képest olyan többletértéket tudunk nyújtani, ami jelenleg egyedülálló a piacon. Mindig meglepjük és elkápráztatjuk vásárlóinkat.” – Mondta Kanyó Roland a dm PR menedzsere a drogéria vásárlóorientált nézetével kapcsolatosan.

Az új olvasólencse mellett több szolgáltatást is nyújt a drogérialánc: a szakmailag felkészült eladók, a tanácsadás, az ajándékok ingyenes becsomagolása, segítségnyújtás a kasszánál – a megvásárolt termékek azonnali bepakolása, a visszaváltási és pénz-visszafizetési garancia, a folyamatosan megújuló active beauty törzsvásárlói ajánlatok. Ezt kiegészíti a jól ismert „tartósan alacsony ár” koncepció, ami négy hónapon keresztül garantálja, hogy a dm ugyanazon a kedvezményes áron kínálja az akcióban résztvevő termékeket.

 A dm-et pozitívan ítélik meg a vásárlók

Az IPSOS által nemrégiben készített kutatás a dm márkát behatóan elemezte, és a megkérdezettek olyan differenciált ismertetőjegyeket említettek a dm-ről, mint a széles termékválaszték, a kedvező árak, vagy éppen az üzletek kellemes hangulata. A dm márka jelenlegi helyzete többszörösen pozitív. A vásárlók megítélése szerint megkülönböztetést jelent a dm-ben a közvetlen versenytársakhoz képest: a kedvező akciók, az extra ajánlatok, a szolgáltatások, a személyzet kedvessége és az aktualitások, hogy csak párat említsünk.

Egy vevőtalálkozó keretében pedig a dm legfiatalabb vásárlóközönsége nyilatkozott nagyon elismerően a drogérialáncról, nekik különösen a dm márkakommunikációja tetszik, a reklámjaiban látott fiatalos és meglepő képi világ és a közösségi hálóra helyezett hangsúly.

26-21.11.15_2009.10.28-21.08.08_2010.11.04-15.42.56_2011.06.02-21.27.49.jpgForrás és fotó: Szalay Bea tanácsadó- Hill and Knowlton Ltd. Hungary






Weblap látogatottság számláló:

Mai: 10
Tegnapi: 284
Heti: 1 181
Havi: 5 413
Össz.: 452 923

Látogatottság növelés
Oldal: Hírek- A dm segít odafigyelni a részletekre
Lap-FölDI 2 - Online hírek és érdekességek - © 2008 - 2017 - lapfoldiketto.hupont.hu

Ingyen honlap és ingyen honlap között óriási különbségek vannak, íme a második: ingyen honlap

Adatvédelmi Nyilatkozat

A HuPont.hu ingyen honlap látogatók száma jelen pillanatban:


▲   Itt: töfc - Vatera.hu
X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »